Cum să comunicăm pe Net?
După o experiență de 12 ani ca jurnalist și 10 ani în domeniul comunicării publice, am înțeles că orice ofertant trebuie să învețe să comunice pentru a avea succes în îndeplinirea obiectivelor. Fie că este vorba de o afacere la început de drum sau de promovarea unui profil personal, comunicarea trebuie să se bazeze pe informații reale, prezentate într-o formă atractivă, practică și educativă pentru publicul potențial.
Comunicarea NU este un proces de seducție!
…Cât mai ales o încercare de vizibilitate și diferențiere, pe baza unor metode și instrumente de promovare din domenii conexe.
De-a lungul experienței în Comunicare, am dobândit ”7 meserii” pe care le-am adaptat progresiv la mediul online – texte originale (copywriter), executarea grafică a unor machete (desktop publisher), realizare și editare foto și video (creator & editor), conceperea grafică a unei publicații (designer), tactici de promovare și publicitate (advertiser), construirea unui profil public (social media manager).
Design funcțional
Atenția este orientată în principal către un “design funcțional” care cuprinde un conținut bine organizat și ușor de înțeles.
O pagină de prezentare este o carte de vizită care vă aduce vizibilitate în mediul online prin expunerea unor activități profesionale sau pentru construirea unui profil personal. În completare, un logo sugestiv și un slogan inspirat sunt amprenta oricărei activitați, oferind identitate și diferențiere. Informează rapid sau declanșează curiozitatea asupra unei ofertă, induce un sentiment de încredere, fiind un element grafic esențial, ușor de reținut și de recunoscut.
Geanta cu scule
O parte dintre echipamentele cu care ne străduim să punem în aplicare orice idee nouă sau să scoatem tot ce este mai bun dintr-un proiect.
În plus, printre colaboratorii noștri se numără Agenția de Relații Publice Personal ADVISER Communication și compania ARISTARCH Software care realizează aplicații software sub marca SoftOK> și furnizează echipamente hardware pentru industria HoReCa.